Skal du til at bygge et nyt benzinsystem fordi motoren er blevet opgradet med turbo eller du kører en form for motorsport kan vi hjælpe dig. Det er vigtig at kende målet for hvor meget effekt du vil have systemet til at kunne levere stabilt og nok brændstof til. Det er også vigtigt at overveje om du skal køre hurtig i sving hvor benzinen kan blive presset over i den ene side af benzintanken hvor den ikke kan suge benzin.
Skal du køre motorsport anbefaler vi at montere en surge tank. Med sådan en monteret er du sikker på altid at have stabilt benzintryk i dysebroen. Vi har under menuen fuel kit, lavet forskellige benzinsystemer hvor der følger benzintank, benzinpumpe, slanger, fittings osv. med. Meget god og nem måde at komme igang med opbygning.
Af benzinpumper har vi mange forskellige modeller, både til intern og ekstern montering. Eks. er Bosch 044 benzinpumpe meget ofte brugt til tuning da den levere op til 600 hk. Af interne benzinpumper har vi eks. GSS342 som også er utrolig meget brugt som levere op til 500 hk. og AEM pumpe op til 1000 hk.
Vores benzinslanger er i højeste kvalitet, både indvendig og udvendig stålarmeret eller nylonarmeret som tåler Benzin, Diesel, methanol, E85, E10, motorolie, kølsevæske. Vil du have en benzintryksregulator i højeste kvalitet, som er stabil og robust kan vi anbefale Qualitec A1000 eller Qualitec - CNC-modeller. Størstedelen af vores benzindyser er impoteret fra USA og er i absolut højeste kvalitet, mange af dem samme størrelse og dimensioner som Bosch dyser. Det er meget vigtig at benzindyserne kan få nok brændstof gennem fuelrailen og her kan det være en god ide at bruge en dyserbro, der kan føde fra begge sider af railen.