Søg
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Special-lavet Udstødning

    Udover det udvalg af udstødningsrør du finder i webshoppen, laver vi custom udstødning til biler, motorcykler & fly hvis dette skulle være ønsket.
    *
    *
    *
    11.250,00 (DKK) inkl. moms
    i h

    Speciallavet performance udstødning

    Udstødningen bliver lavet i 304 rustfri rør og du har mulighed for at vælge mellem Simons eller Magnaflow potter. Standard prisen er for Simons potter - Dette er også dem vi anbefaler da den rustfri kvalitet er meget højere på disse og giver en utrolig god lyd.  

    Ønsker du en speciallavet highflow udstødning som ikke larmer kan vi bygge flere mellempotter på systemet - Dette vil dæmpe lyden mere. 

    HH Performance 

    Kontakt Henrik for at få mere information og bestilling af tid til at få lavet udstødning. 

    TLF: 20 46 34 32

     

    Valg af model:

    Single - Normal udstødning med enkelt afgangsrør i den ene side

    Dobbelt afgang - Normal udstødning med dobbelt afgangsrør (en i hver side)

    Dobblet udstødning - Bygges eks. på V6/V8 motor med udstødningsrør og afgangsrør begge sider.

    Det tager ca. 3-7 arbejdsdage at speciallave en udstødning. Se flere speciallavet projekter og udstødningssystemer på siden med referancer.

    Ønsker udstødningen svejst med baggas er der en merpris på omkring 2500,- Vi har dog aldrig haft problemer med udstødningsrør der ikke holder uden baggas. - Alle vores udstødningsmanifolde bliver svejst med baggas da varmen og belastningen er noget højere på disse. 

    Herunder ser du eks. et special udviklet udstødningssystem til en Porsche Caymen R. Udstødningen er bygget op med 2 vuss ventiler som åbner op når man giver bilen gas. Dette er styret af bilens originale motorstyring da der også sidder ventiler på det originale udstødningssystem. 

    Porsche udstødning

    Udstødningsmanifolde og collector / afgangsrør er blevet elektropoleret. Ser rigtig godt ud og får delene til at holde længere. Prisen for elektropolering er ikke høj. 

    Porsche Cayman R

    Som det kan ses, er der ikke meget plads at arbejde med under sådan en Porsche, samtidig med at der skal monteres 2 stk. vuss ventiler oppe bag bagpotterne. Dette gør arbejdsprocessen tager meget længere tid end hvis det var en almindelig bil, hvor udstødningen blot sidder langs med bilen. 

    Porche Cayman R_1

    Simpelt men meget fin rørhaleafslutning - Når vi bygger speciallavet udstødning kan du altid selv vælge hvilken type afgangsrør du vil have på. 

    Porsche Cayman R_2

    *
    *
    *