Højtrykspumpe til TFSI tuning - Autotech
Vejledning til montering
Passer til følgenede biler:
Audi - 8V A3 & S3 (MK3) - EA888 Gen 3 - 1.8 TFSI and 2.0 TFSI
Audi - TT / TTS (MK3) - EA888 Gen 3 - and 2.0 TFSI
VW - Golf / GTI / R (MK7) - EA888 Gen 3 - 1.8 TSI and 2.0 TSI
VW - Jetta - EA888 Gen 3 - 1.8 TSI and 2.0 TSI
Audi - S1 EA888 Gen 3 - 2.0 TFSI
Autotech er den førende producent af brændstofpumpeopgraderinger til FSI-motoren, fordi vores kit tilbyder den højeste kvalitet, solid engineering og stor værdi.
Ved installation af pumpen er der bemærkelsesværdige forskelle, der omfatter 5% hestekræfter og drejningsmomentforøgelse på lagermapping.
Vores HPFP-kit er fortsat det benchmark, som imitatorer stræber efter at nå frem til. Autotechs HPFP Kit er imidlertid ikke let at duplikere.
Der er mange grunde til, at Autotechs Kit er overlegen. Her er et par:
~ Hvert stempel (17,67 mm) og cylinder i Autotech HPFP-kit undergår højpræcisionsslibningsprocesser mange gange under fremstillingen og sikrer, at de mest præcise tolerancer opretholdes gennem det sidste trin. Ikke den billigste måde at lave dem på, men den bedste måde.
~ Hvert stempel og cylinder er match-ground og serialiseret for at sikre absolut præcision og den største levetid.
~ Autotech var den første til at indarbejde plasma DLC belægning på HPFP komponenter for at reducere friktionstab og øge ydeevnen. Andre har forsøgt at følge med ved at tilføje en belægning til deres dele. DLC-processen alene er dog ikke nok - det er ikke en kur for substandard præcision - delene skal konstrueres specifikt, så processen kan udnytte den fulde fordel: Autotech er. Den succes, vi har på området, kan bevise for det.
Tunere stoler på Autotechs HPFP i deres konverteringer og opgraderinger, fordi det virker og fungerer godt.